Makse- ja tarnetingimused

MAKSEVÕIMALUSED JA TASUMINE

  • Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse üldjuhul ettemaksuna.
  • Kliendil on võimalik tasuda tellitud kaupade eest sularahas või kaardiga (kui Klient tuleb ise kaubale kontorisse järele), Maksekeskuse või PayPal kaudu või arvega pärast kaupade tarnet (võimalus kehtib püsikliendi puhul).
  • Tasumine Maksekskuse kaudu toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga  vastava maksekeskkonna kaudu.
  • Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus.
  • Toodete omandiõigus läheb üle pärast toodete maksumuse täielikku tasumist.
  • Kauba väljastamisel saab Klient kaubaga ka saatelehe, millel märgitud seerianumber on aluseks toote garantii teostamisel.

TOODETE TARNIMINE

  • Esitatud tellimused vaadatakse läbi ja ostjaga võetakse vajadusel ühendust hiljemalt järgmisel tööpäeval peale tellimuse tegemist.
  • Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, võtab Müüja esimesel võimalusel Kliendiga ühendust. Kliendile pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamine teise tootega. Klient võib tellimuse muudatustest keelduda ning tasutud summa tagastatakse.
  • E-poes esitatud tellimuse alusel komplekteeritakse kaup ja lähetatakse Kliendi poolt näidatud aadressile hiljemalt kolme tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest.
  • Klient saab valida järgnevate kauba kättesaamise viiside vahel:
    • tuleb ise kontorisse kaubale järele
    • Eesti piires kullerteenus Omniva
    • Postiautomaat Omniva või Itella Smartpost
    • Rahvusvaheline kullerteenus DPD
  • Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile ja antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.

 

  • TELLIMUSTE TÜHISTAMINE, TOODETE TAGASTAMINE
    • Esitatud tellimus kehtib 3 tööpäeva. Kui selle aja jooksul makset ei sooritata, siis tellimus tühistatakse.
    • Kui kaup on purunenud või olulise kahjustusega, mis polnud välisel vaatlusel kohe tuvastatav ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui saadetud kaup ei vasta tellimusele, palume sellest koheselt Müüjat teavitada. Juhul kui saadetis on selgelt kahjustunud selle kättetoimetamisel, soovitame saadetist mitte vastu võtta ning teha selle kohta koheselt avaldus kullerile.
    • Kliendil on vastavalt võlaõigusseadusele sidevahendi kaudu sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

    Müüja poolne tellimuse tühistamine

    • Kliendi tellitud kauba puudumisel võib Müüja tellimuse tühistada. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui ka täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse klienti. Osalise tühistamise korral võtab Müüja Kliendiga ühendust ülejäänud tellimuse lähetamise või tühistamise osas.
    • Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 7 päeva jooksul arvel laekumisest Müüja kontole.

    GARANTII

    • Toodetele kehtib tootja garantii seaduses ettenähtud 1 aasta jooksul.
    • Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel teavitage sellest koheselt Müüjat.
    • Toote tagastamise eelduseks on kliendile väljastatud arve.
    • Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korra on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Müüja kulul.
    • Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.
    • Müüja ei vastuta toote nõuetele mittevastavuse või puuduste eest juhul, kui:
      • toode on halvenenud/kahjustunud Kliendi süül;
      • puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel.