DELL garantii

  • DELL arvuti tehasegarantiid saad kontrollida DELL Support
  • DELL arvutite on-site garantiijuhtumite lahendamine toimub kliendile lisakuluta. Varuosade tarne u 2-3 päeva (+ diagnoosimine ja remont).
  • Kuvareid, dokke, hiiri ja klaviatuure ei remondita, nende vahetamiseks tuleb pöörduda otse Delli esindaja (Oixio AS) või müüja poole.
  • DELL on-site garantiijuhtumi saab ka ise algatada Oixio AS lehel, täites RMA-vormi (märgi, et oled Tartus ja varuosad saadetakse meile).
  • DELL arvutite parts only ja carry-in garantiijuhtumi puhul tuleb pöörduda arvuti müüja poole või algata ise garantiijuhtum https://spm.servisaict.eu/Rmas/Rmas/CreateRma.
  • Üllatuste vältimiseks palun algata garantiijuhtum kohe vea ilmnemisel, mitte garantii viimasel päeval.
  • Kõvakettal olevatest vajalikest andmetest mõistlik teha igaks juhuks koopia.
  • Veendu, et pole tegemist tarkvaralise probleemiga (Win, BIOS, firmware uuendused tegemata), mis ei kuulu garantii alla.
  • Kiiremaks testimiseks loo meile arvutisse administraatori õigustes lisakonto. Kontrolli, kas tead kõiki BIOS’ jms paroole.
  • Kui arvutil on garantii vaid ostuarve alusel, võta see arvutit remonti tuues kaasa (parem saada digitaalselt). 
  • Varu kannatust, remondi ajakulu ei sõltu ainult meist. Vajalike varuosade tarneajale lisandub vea diagnoosimine, monteerimine, testimine. Mõnel ajahetkel võib remonti vajavaid arvuteid olla ka meie juures suurem hulk ja nende omanikud ootavad samuti remonti esimesel võimalusel.
  • Tarkvaraprobleemid, uuendused ja andmete päästmine ei kuulu garantii alla ja on tasuline teenus.